keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Kuumetta, vatsatautia ja kiukutteleva koira

On taas jäänyt blogi hieman retuperälle... Pistän tosiaan kuumeen ja vatsataudin piikkiin, ei ole tietokoneelle oikein ehtinyt kun on pitänyt aktiivisesti kaveerata vessanpöntön kanssa.

Eipä me kummosempia olla tehtykkään, käyty hieman aksaamassa vaihtelevalla menestyksellä, pientä tokoilua aivo jumppana tuolle, uusia temppuja ja metsäilty hyvien kelien kanssa. :-)

Agilityssa Seralla on ollut teemana taas kuumuminen ja se että minä olen hirveä ihminen ja se vihaa mua. Kaaaaaaikki muut on ihania, ihan kaikki, mutta minä. Minä olen ihan pyllystä ja mun sanomiset ei kiinnosta yhtään. Kuumuminen on sentään paremmalla mallilla, hienosti neiti osaa rauhoittaa itsensä kun tietää että menee överiksi, niin ei jäähyjä olla tarvittu ties millon. :-)

Sattuipa meille tapaturmakin mikä melkein aiheutti allekirjoittaneelle sydärin nimittäin Sera onnistui metsälenkillä häviämään näkösältä ja seikkailullaan löysi rannan mikä oli vielä jäässä.. No voitte arvata loput, mutta Kettu saatiin pelastettua mikö tärkeintä, joten loppu hyvin kaikki hyvin..

Tällä viikolla jää aksat väliin kun lähetään huomenna siskoni ja jäbän luokse viikonlopun viettoon hieman, grillailemaan ja kattelemaan uusia ja vanhoja koirallisia kavereita! Mutta siitä lisää sitten ens viikolla.. ;-)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti